Träningsschema

Nu har jag lagt upp ett schema för hur och vad jag ska träna fram till Hässelbyloppet den 16/10.
Det blir hårdkörning med träning varje dag för att komma iform så bra det går på tre veckor.
Det blir dock inte hårdkörning varje dag, flera gånger i veckan ska jag köra Ny energi DVD:n som ger mycket stretch för att inte bli så stel.
Känner lite i kroppen idag vilket är bra men inte värre än att jagb ska springa på fredag och på söndag ska jag ge mig på milen igen.
Ska jag springa milen den 16/10 måste jag klara att ta mig igenom den nu också så det är bara att testa. Kan ju göra som jag gjorde igår - gå lite mellan varven för att inte fastna i för lågt tempo igen.

Önska mig lycka till!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till!

2011-09-22 @ 16:57:15
Postat av: Veronika

Låter som en bra plan. Mindre än en månad kvar!

2011-09-22 @ 23:12:20
Postat av: Pappa

Lycka till!!!

2011-09-22 @ 23:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0