Boostad nystart!

Snacket kring fikabordet utvecklades under dagen till en ny godisutmaning med fyra deltagare. Vi kallar oss No-candy team och har startat en blogg. Jag berättade om vårt upplägg och alla nappade. Alla ska inte undvika fikabröd men vi har olika behov och det funkar ändå - vi ska hjälpas åt att hålla oss borta från det var och en vill och behöver.
Detta gjorde att jag kände mig extra motiverad att motionera idag också. Körde DVD programmet bli en bättre löpare i 30 min + 15 min stretch på samma DVD skiva. Jag kommer att ha träningsvärk imorgon!!!!
Men det känns skönt att vara igång - igen!

Hoppas det går bra för er!

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Härligt med ny energi!

2012-01-10 @ 02:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0