Nya tag med förhinder...

Var inte tillräckligt förberedd för en tillställning i bygdegården. Tanken var att inte gå och ta fika men jag hadei inte invigt mina barn i planen. Så den supergulliga Erika hon hämtade åt mig också och då kunde jag inte låta bli. Alla goda föresatser och all motivation försvann. I och med den första tuggan så blev det ketchupeffekt.. så den dan gick om intet.
Bidrog gjorde säker också att jag inte kom ut och sprang som jag tänkt. Genomförde DVD programet och det behövdes för jag är superstel i baksidan av låret. Ikväll ska jag försöka att i alla fall köra DVD programmet igen och kanske hinner jag jogga lite också.
På tal om idag så har dagen gått superbra! Jag blev bjuden på handgjorda gelehallon men avstod! Har inte ätit annat än frukt och mat så idag är jag på gång!
Vid lunchen var det också några som pratade om godisutmaningar - en tjej har haft "godisförbud" med ett gäng kompisar i flera år men i år ville inte kompisarna vara med längre. En annan tjej har lovat sig själv att gå ner 10 kg till midsommar och var intreserad av att haka på så vi kanske kör ett race!
Skulle kännas skönt att få en nytändning och lite ny motivation.

Kram!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma.

Håller nu tummarna att du får en nytändning.



Kram

2012-01-09 @ 13:53:22
Postat av: Veronika

Later som ett guldlage med tva kollegor i samma bat. Det kan bli bra motivation. Hoppas du far lite inspiration pa kopet ocksa!

2012-01-09 @ 18:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0