Trött!

Igår efter min träning somnade jag som en stock. Idag är jag trött i benen och har träningsvärk i rumpan. Men det är bra tycker jag!
Har inte stått vid skrivbordet sista månaderna eftersom jag inte orkat så mycket men nu fösöker jag stå igen men det är jobbigt. Igår stod jag fram till lunch och idag till 2-fikat, det trotts att jag var trött i benen sedn igår!
Men nu är det skönt att sitta ner en stund.
Känns bra med mina no-candy kompisar, det är mycket skratt när vi träffas i korrioen och det är kul. Två av tjejerna är rejält överviktiga, de är inte så långa men behöver nog gå ner kanske 30 kg var för att må bra. Den fjärde tjejen är trådsmal och 20 år yngre än oss andra, men hon vill också vara med och det är från henne initiativet kommer så det känns OK.

Nu känns det som att jag vill hem och sova - men det är en stund på jobbet kvar...

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma.

Hoppas att du får sova gott inatt.



Skönt att du känner att du orkar mera.

Håller tummarna att det håller i sig.



Kram

2012-01-10 @ 17:29:34
Postat av: Veronika

Trevligt med lite traningsvark! Det ar inte sa bra med kontorsmoblerna har - kan inte hoja skrivbordet :o( Det galler att komma ihag att resa pa rumpan och rora lite pa sig ibland.

2012-01-10 @ 18:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0